Thursday 10 November 2011

AKU DAN RAMALANKU-part 1

hai..apa kabar blog saya..adakah anda sunyi di alam maya ini..

ucapan pembukaan ka tu tangahnya..
lucu jua..wakakakakk..
hmm..
apakan ku cerita ni ah..
owh yeah ..ingat sudah..
kamu percaya pada ramalan?
atau, adakah kamu percaya akan ramalan?
atau, adakah kamu percaya tentang ramalan?
LOL.. bukan samaka tu jua artinya tu..

ani wah..
di malam aku melayan ta apesal.com..
al-maklumla..buring..
kurik2, terjumpa tah ku blog si tangahnya seekers ani..
bertulis ta ea ani kan mimpinya..
yang didakwanya merupakan suatu ramalan..

however, malaskan ku mengulas lebih lanjut si tangahnya yg atu..
ndada moodku.. len kali tah..
sebab aku pun mendapat alamat suatu ramalan tentang diriku..
banar atau inda, terpulang kamu ta..
aku menulis diblog ani, kan dibuat kenangan..
mun ku bedusta hari ani diblogku sendiri,
maka, sama ta jua ku mendustai diriku sendiri tu akan datang..
awu ta..mana lagi kan kita ingat apa yang terjadi ma kita 10tahun yang lepas..
mun ingat pun, kabur2..

ramalan tu baru ku dapat tadi pagi..
(cheh, macam cerita uncle seekers sudah ne..)
tapi bukan time tidur ah ku dapat alamat ani..
time ku sadar.. time telinga dan mataku berfungsi dengan baik seperti selalu..
otakku pun sadar jua..biarpun ada mengelamun dikit2 mengenangkan galpren (wakakakakk).. 

suspen eh tangahnya..
capat ta bepadah eh..
dangan ani banyak lagikan dibuat lagi..

baik boss..
miani kisahnya..
aku banarnya tadi pagi..
suddenly, mendapat suatu ramalan tentang masa depanku..
mendapat alamat kan di operation batis ku ani..
insya allah isnin minggu depan..
(huuu~)

sakit ka tu ah mun be operation atu..
sadih ku eh..
ijab ku nyamu..
tapi mun ku pikir2 ah..
bini2 beranakkan anak atu lagi sandi operationnya..
lagipun, biani sudahku merasai operation di bawah pinggang ku ani..
apakan diijabkan lagi..
lebih kurang jua tu..
dilastik2 dahulu bagi ilang rasanya..
baru ta dioperate..
ku tekad tia nda akan menangis..
wakakakakk..

nda ku ijab nih..
mun nda bemajal, nda beluih !


err..aku meramal masa depan ani khurafat ka sda ni?

0 comments: